2013. október 30., szerda

5D-s párkapcsolat: a szerelem torzulásmentes tükröződése

Férfi (Mars) és Nő (Vénusz) örök harca.
Küzdelem a kapcsolatban (én vagy te).

Fizetőeszközök a kapcsolatban. Milyen szükségletemet elégíti ki a kapcsolat? Milyen kötelességeim vannak a kapcsolatban? Kötelességek a házasságban – kollektív hitrendszerek. Teljesítem a kötelességeimet vagy ellenállok? A végeredmény ugyanaz: szenvedés. Hogy állok a nemi identitásommal? Milyen férfinak, nőnek tartom magam? Féltékenység-játszmák: a nemi önbizalomhiány mutatója. Az alul-fölül értékelés következménye: a polaritás. A férfi-nő polaritás működése: Királyok és udvarhölgyek (dámák, háremhölgyek, szakácsnők, szolgálók); Királynők és udvari szolgák, papucsok (testőrök, szolgák..stb)

4D-s párkapcsolati tapasztalat (Én és Te):
ELSŐ FÁZIS – Férfi és Nő egymás mellett: a korábbi képeink elengedése az „ideális társról”. Leszokás a feltételekről, elvárásokról, és a megfelelésről, a kiszolgáló üzemmódról. Tanulni a mellérendelő együttélést. Ha Én király vagyok, akkor Te királynő, ha én szakács, akkor te szakácsnő. A duális párkapcsolat: szembesülés a tükörrel, a saját kivetített gondolatképeimmel. Azt tükrözöd, amit magamról gondolok. Ami belőlem hiányzik, az benned megvan, és fordítva. Kívül egészítjük ki egymást. MÁSODIK FÁZIS - Egyedüllét, amikor kívül nincs „társ”, eltűnt a külső kiegészülés, mert belül kell megtalálnom a másik felem. Nekem kell egy egésszé válnom. (Ez megtörténhet egy kapcsolaton belül is, annak a kiüresedése mellett.) „Képtelenné” válni, elengedni a hamis férfi-női önképeimet. Túlélni a magányt, a semmit.- elvonási tünetek. A „szegény én” panaszainak, és az internetes társkeresés kényszerének a kikapcsolása. A helyzet elfogadása. Elengedni magam a helyzetből. Belső kapcsolat a férfi-nő részeim között, kiegyensúlyozás, egyesítés. Tökéletes önelfogadás, beleszeretni önmagamba. Férfi és nő békét kötött bennem és egyenrangúan kapcsolódnak.
5D-s párkapcsolat: a szerelem torzulásmentes tükröződése az ikerláng-kapcsolat (ÉNisTE).
A jelen-létben lobogó szerelemtűz átélése, eggyé válás a szívtérben és áramoltatása. Álmaim társa, ahogyan nem is álmodtam volna, pedig megálmodtam. Testvérség és szerelem. Felismerni magamat benned. Én te vagyok nőben, és fordítva. Két egész ember kapcsolódása szerepjátékok, szabályok, kontroll, álarcok nélkül. A feltétel nélküli elfogadás és szeretet megélése egy másik emberrel 24 órában. Szabad kapcsolat, amiben a szabadság nem garantált jog, hanem állandó átélt létminőség. Mi nem kizárjuk, és nem feltételezzük egymást, hanem EGYek vagyunk, akár az ikrek. Élet a kapcsolatban: szuperszonikus tudatosodás-kaland, az élet közös felfedezése. A kapcsolat hatása a környezetre. A kapcsolat küldetése: a közös „munka”.      





Nincsenek megjegyzések: